Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over Eccellenza Online Webshop? Dan is de kans groot dat het antwoord hier te vinden is. Hier bundelen we de veelgestelde vragen en bijhorende antwoorden voor u. Deze worden voortdurend gemonitord en aangevuld met de recente vragen en antwoorden van u. Heeft u andere opmerkingen i.v.m. Eccellenza en zijn diensten mag u ons ook steeds contacteren via onze gekende kanalen. Indien u graag persoonlijk telefonisch geholpen wilt worden kunt u ons steeds tijdens de kantooruren bereiken op +32(0)56 70 18 53. Ook beantwoorden we graag jullie vragen via mail aan info@eccon.be of onze chatbot op onze kanalen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen er alles aan om uw bestellingen zo snel mogelijk te leveren volgens uw voorkeuren.  Uw bestelling wordt altijd geleverd door werknemers van Eccellenza.be en niet door externe partners.

  • Brunchbox worden geleverd op zondag tussen 7u.30
  • Take-away, menuboxen, wijnen, bubbels en cadeaus worden geleverd
    op vrijdag en zaterdag van 9u00 tot 10u00 en 16u00 tot 17u00
    op zondag van 07u30 tot 10u00

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Eccellenza Online Webshop hanteert twee verschillende bezorgopties. Levering aan huis en afhaling. Bij levering aan huis komt er volgens uw bestelling een supplement bij voor de levering aan huis door onze eigen diensten. Afhaling is gratis. Afhalen kan in één van onze feestlocaties verspreid over Zuid-West-Vlaanderen.

  • Brunchbox worden afgehaald op zondag tussen 7u.30
  • Take-away, menuboxen, wijnen, bubbels en cadeaus worden afgehaald
    op vrijdag en zaterdag van 9u00 tot 10u00 en 16u00 tot 17u00
    op zondag van 07u30 tot 10u00

-Klokhof
Sint-Anna 2, 8500 Kortrijk 056/22 97 04

-Salons Cortina
Lauwestraat 59, 8560 Wevelgem 056/41 25 22

-Cleen Schardauw
Izegemsestraat 59, 8880 Ledegem 0476/41 74 19

-Kasteel d’Aertrycke
Zeeweg 42, 8820 Torhout 0477/35 22 45

-Villa Kruiscalsyde
Brugsesteenweg 143, 8740 Pittem 0477/41 40 00

-De Hoop
Stationsstraat 149, 8790 Waregem 0473/37 33 80

-Huyze Gezelle
Koning Albertstraat 23, 8520 Kuurne 0492/73 51 86

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice 056 70 18 53. Samen bekijken we hoe we uw bestelling toch kunnen invoegen.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Neem contact op met onze diensten 056 70 18 53.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Bij verkeerde bestelling neemt u zo spoedig contact op met Eccellenza klantendienst 056 70 18 53.

Mijn artikel is beschadigd of kapot

Dat lossen we zo snel mogelijk op.

Pas ontvangen en iets niet in orde?
Contacteer ons onmiddellijk telefonisch +32 56 70 18 53.

Ik heb een BTW-factuur nodig.

Als je iets bestelt bij Eccellenza Online Webshop krijg je standaard van ons een betaaloverzicht zonder btw-bedragen. Eccellenza kan je de factuur met btw-vermelding bezorgen. Neem daarvoor contact op vanuit het contactformulier.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken voor het leveren van producten niet samen met externe partners. Alle leveringen gebeuren door onze eigen werknemers. Deze werknemers hebben de nodige kennis over uw bestelde producten en kunnen u op deze manier een woordje uitleg bezorgen bij levering.

Wat als ik niet thuis ben.

Bent u bij levering niet thuis dan proberen we u telefonisch te bereiken via het opgegeven telefoonnummer bij bestelling. Indien we u niet telefonisch kunnen bereiken nemen we uw bestelling terug mee en kan u deze nog altijd afhalen in één van onze feestlocaties. Gelieve ons te contacteren via de Eccellenza klantendienst op 056 70 18 53.

Welke gegevens hebben jullie van mij?

Gegevens
De gegevens die je zelf invult tijdens het bestellen, zoals je naam, bezorgadres en natuurlijk ook je e-mailadres. Die gegevens gebruiken we om jouw bestelling op het juiste moment en de juiste plek te bezorgen. Ook hebben we  je telefoonnummer nodig, om u te contacteren wanneer u niet thuis bent bij levering. Alle gegevens die jij invult op Eccellenza worden bewaard in onze database. Die is beveiligd met de modernste technieken.

We zijn wettelijk verplicht om je gegevens minstens 7 jaar te bewaren. Het gaat dan om de gegevens die we gebruiken om je bestelling te verwerken en de overeenkomst uit te voeren die je met ons (of een verkooppartner) hebt gesloten.

Wil je meer weten over we omgaan met jouw gegevens? Bekijk dan ons privacybeleid.

hoe kan ik mijn gegevens inzien?

Via ons contactformulier kun je ook een inzageverzoek doen. Je krijgt dan een pdf-bestand met de gegevens die we van je bewaren. Ook kun je een machine-leesbaar bestand aanvragen zodat je jouw gegevens kunt delen met andere bedrijven.

Vraag het pdf-bestand van je gegevens of het machine-leesbaar bestand aan. Je ontvangt het bestand binnen 30 dagen.